Oficjalny portal Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego w Strzelcach Opolskich

Ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska urzędnicze


Powiększ tekst Zmniejsz tekst ‹‹ powrót Drukuj
Nabór kandydatów na stanowisko ds. nadzoru technicznego, inwestycji i remontów w Referacie Inwestycyjno-Technicznym w Gminnym Zarządzie Mienia Komunalnego w Strzelcach Opolskich
Dyrektor Gminnego Zarządu Mienia Komunalnego
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. nadzoru technicznego, inwestycji i remontów w Referacie Inwestycyjno-Technicznym w Gminnym Zarządzie Mienia Komunalnego w Strzelcach Opolskich
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe lub średnie techniczne preferowane budowlane lub administracyjne,
2. minimum 2 -letnie doświadczenie zawodowe,
3. znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem oraz koordynowaniem procesu inwestycyjnego obejmującego w szczególności roboty w zakresie budowy i remontów budynków wielorodzinnych, lokali mieszkalnych, budynków użyteczności publicznej a także robót ogólnobudowlanych
4. prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
1. dobra znajomość przepisów prawa budowlanego, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie praw lokatorów, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym,
2. znajomość obsługi urządzeń biurowych, komputera, w tym programów Office, Dom
3. odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność, komunikatywność, terminowość, rzetelność, samodzielność i umiejętność pracy w zespole.
Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należało:
1. przygotowywanie planów inwestycyjno-remontowych,
2. szacowanie wartości, wycena, kosztorysowanie robót, opracowanie części finansowej planów inwestycyjno-remontowych,
3. przygotowywanie danych wyjściowych do opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane we współpracy z biurami projektowymi,
4. przygotowywanie założeń projektowych do przygotowania dokumentacji technicznych planowanych inwestycji we współpracy z biurami projektowymi oraz instytucjami zewnętrznymi,
5. bieżące kontrolowanie prowadzonych inwestycji oraz remontów w tym postanowień umownych z wykonawcami w zakresie nadzorowanych prac, przeprowadzanie odbiorów robót, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
6. współpraca z Referatem Organizacji i Zamówień Publicznych w przygotowaniu dokumentów dla potrzeb przeprowadzania postępowań zmierzających do wyłonienia wykonawców na wykonanie robót budowlanych,
7. współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w przygotowaniu dokumentów oraz określaniu zakresu prac i remontów w lokalach mieszkalnych,
8. przygotowanie i prowadzenie postepowań w sprawie zamówień publicznych o wartościach podprogowych,
9. składanie wniosków o pozyskanie dofinansowania zewnętrznego dla planowanych inwestycji i remontów,
10. współpraca z projektantami, inspektorami nadzoru oraz kierownikami budowy w zakresie prowadzonych inwestycji i remontów,
11. uczestniczenie w pracach komisji przetargowych a także innych komisji i zespołów zadaniowych w przypadku powołania;
12. obsługa programu DOM-5,
13. rozliczanie inwestycji i remontów, rozliczanie wniosków o dofinansowanie, merytoryczna weryfikacja faktur.
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny i CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej,
2. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy, posiadane kwalifikacje i uprawnienia,
3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystani z pełni praw publicznych,
4. oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
6. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
7. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych) *
(druki oświadczeń dostępne są do pobrania na stronie www. gzmk.pl w zakładce Praca)
Miejsce i termin składania dokumentów:
Miejsce pracy:
Siedziba GZMK przy ul. Zamkowej 2 w Strzelcach Op., II piętro, brak windy, ciągi komunikacyjne nie dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. W pomieszczeniu biurowym dojścia, przejścia oraz przestrzeń dla stanowiska pracy nie są dostosowane dla wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy:
Praca przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, prowadzenie samochodu w celach służbowych,
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6 %.

Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do 15.01.2025r. w zamkniętej kopercie z napisem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze w Referacie Inwestycyjno-Technicznym” w Biurze Podawczym GZMK w Strzelcach Opolskich (pok. Nr 2) lub przesłać pocztą na adres ul. Zamkowa 2, 47-100 Strzelce Opolskie.

Dodatkowe informacje: tel. 77/ 88 73 225
Oferty, które wpłyną po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, o miejscu i terminie której zostaną poinformowane telefonicznie lub drogą elektroniczną wskazaną w adresie e-mail. Informacja o wynikach naboru zostanie wywieszona na tablicy informacyjnej w siedzibie GZMK i opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności.
INFORMACJA
o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze
ds. nadzoru technicznego, inwestycji i remontów w Referacie Inwestycyjno-Technicznym
w Gminnym Zarządzie Mienia Komunalnego w Strzelcach Opolskich

Uprzejmie informuję, że w wyniku zakończenia procedury rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko został wybrany

Pan Jacek Kubacki zam. Gogolin

Uzasadnienie

Kandydat spełniał wymagania formalne podane w ogłoszeniu, a po przeprowadzonej rozmowie uzyskał ocenę pozytywną w zakresie wiedzy oraz doświadczenia niezbędnego do pracy na stanowisku.
Status:
zakończony
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Aneta Łukasiewicz (2025-01-02 10:46:38)
Informację zmodyfikował(a): Aneta Łukasiewicz (2025-02-03 11:03:03)
Liczba odwiedzin: 697
Do góry



Stopka

Licznik odwiedzin: 5461640
Data aktualizacji: 14 marzec 2025
design by fast4net

Zamknij